piątek, 24 sierpnia 2012

Moje 15cm

Moje ukochane narzędzie: 
Ma 15 cm.
I uwielbiam go!
Pozwala spojrzeć na świat z innej perspektywy.
Dzięki niemu, to, co ważne jest wyraźne, a czego nie chcę widzieć, pięknie się rozmywa. 
Dziś trudno mi sobie wyobrazić, że pewne rzeczy robię bez niego...

Zatem przedstawiam Wam:
mój 2,8/150mm macro
+ storczyk ozdobny - a dla tych co wpatrzą się dokładniej - znajdzie się też ptaszek - myślę, że to jakiś gołąb.
Też go widzicie? :)))

o! na tym zdjęciu nawet dwa ptaszki! Tak zdecydowanie głodne gołębie :)



A tu leci do karmnika :)

4 komentarze:

  1. O widze tego golebia ale widze tez cos po nim. To cos po nim to nietoperz. Lot sychroniczny :-)
    Gratuluje fajnego szkielka.

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie w środkowym zdjęciu jest coś jakby nietoperz lub motyl
    Ale Ty jesteś spostrzegawczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak - ale czemu nie chce Ci sie wyjsc na pole i znalezc jakies boze kwiatki w sloncu i cieniu - majac przy sobie to ukochane narzedzie. A co bedziesz fotografowac zima?
    Tak, tak - storczyki maja w sobie te ptaki piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdę temat i zimą. W końcu to moja ukochana pora roku :)

      Usuń